Tuesday, March 22, 2011

Blog Post: Salgstr�ning online

Se denne serie salgstræninger og del den rundt i din organisation.

Denne træning vil sørge for at præsentere deltagerne for en grundig salgstræning, samt føre deltagerne rundt i salgets mange faser. Benyt muligheden for at tilbyde dine kolleger gratis salgstræning til dig og dine kolleger. Alle træningere vil blive optaget og kan efterfølgende tilgås on-demand – hold øje med vores webinarside her.

Den stærke sælger – mødebooking (31. marts kl 9-10)
Skal du være bedre til at booke møder? Det er en klassisk udfordring, at sælgere har for få møder. Men det er relativt simpelt at rette op på. Vi oplever typisk, at vi kan løfte antallet af møder med 30 - 200%!
Vi bearbejder motivationen for at booke møder og gør mødebookningen til en højt prioriteret opgave. Vi sætter forudsætningerne for at blive en succesfuld mødebooker. Vi kigger på målsætning, planlægning, emnegeneration, aktivitet, dialogen med kunden, indvendinger og hvad begejstring betyder i samtalen.

Den stærke sælger – det effektive kundemøde! (7. april Kl. 9-10)
Du skal optimere kundens forretning! I dette webinar gennemgår vi salgsprocessen indenfor det komplekse salg, forudsætningerne for at du kan fremstå som den troværdige rådgiver - og strukturen på det effektive kundemøde. Målet er at gøre sælgeren bedre til at gennemføre både salgsprocessen og selve kundemøderne. Vi ser på afdækning af kundens situation, præsentation af løsning og næste step mv.

Den stærke sælger – Luk ordren – salgets 8 acceptfaser! Bliv en ”Master Closer”! (14. april kl 9-10)
Det er klassisk, at sælgeren får opbygget en stor pipeline, der er rig på tilbud – men som ikke bliver lukket! Det skyldes typisk, at sælgeren ikke har fået skabt høj nok værdi og fået accept på vigtige områder i kundes beslutningsproces. Vi giver dig indblik i, hvilke områder, der skal ”lukkes” undervejs i salgsprocessen, for at du kan opnå den endelige accept og dermed øge din lukkefrekvens. Herunder match mellem kundens beslutningsproces, salgsprocessen og de 8 acceptfaser. Delaccepter, lukkespørgsmål, typiske forhandlingssituationer og indvendingsbehandling.

Den Stærke Sælger – Salgsstrategi og salgsplanlægning! Hvordan vil du vinde dit marked/kundesegment? (28. april 2011 kl 9-10)
Du skal have en klar strategi omkring, hvordan du vil angribe dit marked, vinde og fastholde kunderne. Vi viser vejen til opnåelse af dine mål gennem analyse, planlægning og de rigtige handlinger! Vi øger din effektivitet i dit nysalg og account management. Vær med og se hvordan SWOT analyse, målsætning, valg af kundeplatform, planlægning af indsatser og sælgerens tid – kan være den direkte vej til toppræstationer.          

Den stærke sælger – relationssalg! – Løft salget markant gennem opbygning af relationer! (5. maj 2011 9-10)
Den primære årsag til at kunderne køber, er fordi kunden kan li’ og har tillid til sælgeren! Men hvor ofte trænes sælgeren i personlig gennemslagskraft og evnen til at skabe relationer? Vi giver dig inspiration til, hvordan du i nysalget kan skabe ”instant likeability” og hvordan du opbygger stærke relationer, så du bliver bedre til at tiltrække og fastholde kunder. Du vil få indblik i, hvordan du kan bruge din indflydelse til at påvirke mennesker og beslutningsprocesser.

Den stærke sælger - Sådan sælger du SharePoint 2010 (12. maj kl 9-10)
Hurtig overblik over salgsprocessen, blandt andet med salgs- og demopræsentation. Her viser vi og gennemgår en helt ny dansk salgspræsentation, som du efterfølgende kan bruge, til at sælge SharePoint 2010 til den typiske kunde.
- Hvordan tjener jeg penge på det?
- Sådan sælger du SharePoint 2010? Introduktion til salgs process og salgsmateriale.
- Hvilke kunder er nemmest at sælge SharePoint til?
- Hvordan ser det typiske kundemøde og kundepræsentation ud?

v. Hans Andersen, Salestrainer.dk. Træningen er gratis.

HARRIS HCL TECHNOLOGIES HEWLETTPACKARD HIGH TECH COMPUTER HON HAI PRECISION IND

No comments:

Post a Comment